Aan de omwonenden van zwembad Tropical en sporthal Margriet

Beste omwonenden van zwembad Tropical en sporthal Margriet,

Volgend jaar begint de bouw van het nieuwe zwembad met sporthal achter de Vliegende Vennen. Het wordt tijd om na te gaan denken over wat er met het oude zwembad moet gebeuren en met de huidige sporthal. De betrokkenen bij de ontwikkelingen zijn ook de buurtbewoners. Gemeentebelang wil graag weten wat zij willen.

Als het zwembad straks overbodig is, gaat er heel wat in de woonwijk Vijf Eiken veranderen. Op dit moment staat er nog niets vast. Daarom vinden wij het nu het juiste moment om bij iedereen in de omgeving van het oude zwembad te informeren welke ideeën of wensen men heeft.

Moet het zwembad gesloopt worden? Moet er meer groen gaan komen en/of een speelplaats? Is er extra parkeerruimte nodig of moeten er nieuwe woningen komen? Of wil men een andere bestemming voor het huidige zwembad? Wat wil jij?

De sporthal zou kunnen blijven: er moet immers een sportgelegenheid blijven voor de gymlessen van de scholen in de buurt. Maar dat kan ook in een gymzaal. Er zijn dus veel mogelijkheden en combinaties om over na te denken, want de sporthal kan natuurlijk ook gerenoveerd worden, maar dan zonder zwembad en horeca.

Kortom, het is tijd om te horen wat iedereen in de buurt ervan vindt! Laat je het ons weten? Gemeentebelang komt in de kerstvakantie bij je langs, maar ook op onze website en onze facebook-pagina kun je je wensen en je ideeën kwijt. Of mail naar: secretariaat@gemeentebelang.org

Wij zijn benieuwd naar jullie mening!

Hartelijke groet,

namens de fractie van Gemeentebelang, Johan Manders