Winnaar Ingrid Sluijk gaat de zweefvlucht maken!

Desirée Willems-van der Avoird, voorzitter van Gemeentebelang, ging naar Ingrid Sluijk om de hoofdprijs van de zomeractie I love Rijenair te overhandigen. Ingrid plaatste een foto op facebook van zoon Quin met zijn opa. Samen waren die aan het genieten in het zwembad van Recreatiepark d’n Mastendol.

Ingrid Sluijk: “Mijn schoonouders wonen in Bladel en die helpen ons ontzettend door op te passen op onze zevenjarige zoon Quin. Ik werk bij Amarant in de Reeshof. In de zomervakantie kwamen ze daarvoor een week naar Rijen. Ze hadden hun caravan op Camping d’n Mastendol gezet en Quin mocht bij hen logeren. Het was een enorm feest voor hem, met opa en oma. Toen ik hem woensdagavond op ging halen, wilde hij niet mee. Zo fijn vond hij het.

Deze zomer was het fantastisch weer. Het was de week van de hittegolf en dan is het zwembad van het recreatiepark een enorme uitkomst. Daar nam ik de foto. Ik had de flyer van Gemeentebelang gelezen en ik stuurde de foto in, met een toelichting. Ik deed het voor het T-shirt met I-love-Rijen erop, maar toen bleek ik ineens de zweefvlucht te hebben gewonnen.

Ik heb zo’n vlucht ooit eens aan mijn man cadeau willen doen. Maar die durfde niet. Ik? Ja, ik ga het wel doen. Ik heb hoogtevrees, maar ik heb de prijs gewonnen en ik ga die zweefvlucht zeker maken! Het seizoen is nu afgelopen, dus dat wordt volgend jaar. Ik las dat er laatst eentje een noodlanding heeft moeten maken. Ik reken erop dat zoiets mij niet zal overkomen. Nee, natuurlijk niet. Ik ga het doen!

Gemeentebelang? Daar weet ik weinig van. Politiek interesseert me niet zo. Maar van Rijen houden we allemaal!”

Houd je ook van Rijen en wil je meer weten over Gemeentebelang? Lees dan op deze website over wat we doen en wat we van plan zijn. Want waar je woont, moet het goed zijn!