Iedereen, bedankt!

Als je dit leest, zijn de uitslagen waarschijnlijk nog niet bekend. Het kan zijn dat je al gestemd hebt of nog moet stemmen. Maar wat  er ook uitkomt, Gemeentebelang is supertevreden, want we hebben het afgelopen jaar met onze praat-op-straatacties en het canvassen heel veel mooie  en waardevolle ontmoetingen gehad.

We hadden boeiende gesprekken met mensen over hun leefomgeving. Het was zelden negatief. Heel veel mensen leven met veel plezier in onze gemeente. En we hebben ook veel ideeën en wensen opgehaald waaraan we de komende tijd kunnen werken. Want waar je woont, moet het goed zijn! En dat gaat niet vanzelf.

Maar we willen ook “ons team” bedanken. Wat is dat leuk om met een hele ploeg enthousiaste mensen te canvassen, bij de tent op het Wilhelminaplein te zijn, mee te werken aan de vormgeving van onze campagne,  maar ook te folderen.  En wat denk je van onze leden die in een vroegtijdig stadium al meegedacht hebben over de inhoud van ons programma. Er zijn heel veel hartjes gemaakt, van leer, maar ook van vogeltjesvoer. En wat te denken van die mega-letters  I-LOVE-RIJEN! Iedereen die kon, heeft zijn of haar bijdrage geleverd.  De lijsttrekker en de campagneleider hebben er enorm hard aan getrokken, maar ze hebben het niet alleen hoeven doen. Ons team kwam overal. Het was geweldig!

Ook de komende vier jaar kun je van ons verwachten dat we je blijven opzoeken. Niet alleen om te vragen wat je wilt, maar ook om uit te leggen wat we hebben gedaan of wat we aan het doen zijn. En als van plan bent op ons te stemmen of als je al op ons gestemd hebt, fijn, bedankt! Je gaat van ons horen!

Wil je weten wat er alle speelt in onze gemeente en waar we mee bezig zijn, kijk dan verder op deze website. En wil je van je laten horen? Gewoon doen! klik op Contact. Gemeentebelang luistert.

Bestuur Gemeentebelang

campagne-GB-3