U hoort van ons!

Het was spannend! Kiezers, bedankt! Gemeentebelang is super-tevreden. We hebben een mooie verkiezingsuitslag en zijn weer de tweede partij van de Gemeente.

We hebben vanaf maart vorig jaar het met onze praat-op-straatacties en het canvassen heel veel mooie en waardevolle ontmoetingen gehad. We hadden boeiende gesprekken met mensen over hun leefomgeving. Heel veel mensen houden van de plaats waar ze wonen. Tijdens al die gesprekken hebben we tal van ideeën en wensen opgehaald waaraan we de komende tijd kunnen werken. Want waar je woont, moet het goed zijn! En dat gaat niet vanzelf.

Maar we willen ook “ons team” bedanken. Wat is dat leuk om met een hele ploeg enthousiaste mensen te canvassen, te praten met mensen bij de tent op het Wilhelminaplein, mee te werken aan de vormgeving van onze campagne, maar ook folders te verspreiden. En wat denk je van al die leden die in een vroegtijdig stadium al meedachten over de inhoud van ons programma. Er zijn heel veel hartjes gemaakt, van leer, maar ook van vogeltjesvoer. Allemaal vrijwilligerswerk! En wat te denken van die megaletters I-LOVE-RIJEN! Iedereen die kon, heeft zijn of haar bijdrage geleverd. De lijsttrekker en de campagneleider hebben er enorm hard aan getrokken, maar ze hebben het niet alleen hoeven doen. Ons team kwam overal. Het was geweldig!

Gemeentebelang praat nu met de andere partijen. Met als doel om zoveel mogelijk punten uit ons verkiezingsprogramma de komende jaren uit te kunnen voeren. De gesprekken lopen. Zo gauw we meer weten, zullen we het je melden. Ook de komende vier jaar kun je van ons verwachten dat we je blijven opzoeken. Op zaterdag 7 april staan we weer met onze Praat-op-straatactie op het Wilhelminaplein van 10.00 tot 12.30 uur. Niet alleen om te vragen wat je wilt, maar ook om uit te leggen wat we hebben gedaan of wat we aan het doen zijn. Wil je weten wat er speelt in onze gemeente en waar we mee bezig zijn, kijk dan verder op deze website. En wil je van je laten horen? Gewoon doen! Klik op Contact. Gemeentebelang luistert.