Met letters de wijk in

Al bijna een jaar staat Gemeentebelang elke eerste zaterdag van de maand met een stand op het Wilhelminaplein. We willen namelijk graag zichtbaar en toegankelijk zijn. En dat dit een succes is, blijkt wel uit alle reacties die we krijgen. Dat varieert van vragen over zorg en verkeer tot ideeën voor vrijwilligers of een stadstuin. We horen op deze manier erg veel van onze bezoekers. En dat waarderen we enorm!
De komende maanden doen we daar nog een schepje bovenop: we gaan elke zaterdag ook nog eens de woonwijk in. Door even bij je langs te komen, huis-aan-huis, horen we persoonlijk van jou wat Gemeentebelang mee moet nemen in de verkiezingstijd, maar vooral ook daarna. Met veel enthousiasme is het team van Gemeentebelang al begonnen en zoals je ziet, we nemen de grote I love Rijen letters ook mee. Dan kun je daar meteen even mee op de foto. Dus heb je ons iets melden, heb je een goed idee of vind je alles helemaal prima zo, laat het ons weten. Dat kan heel makkelijk via deze website. Klik op contact. Want waar je woont, moet het goed zijn!