De beste wensen voor 2018!

Vorige week was er een kerstmarkt op en rond het Wilhelminaplein. En ondanks de slechte weersvoorspellingen zorgden we ervoor op een leuke manier aanwezig te zijn.

Kandidaat nr. 5 Maud van der Meer met kerstman

Dit keer hebben we onze letters – I Love Rijen – maar gedeeltelijk gebruikt. Met een grote I en het hart gevolgd door de kerstboom wilden we onze kerstsfeer meebrengen. Maar daarnaast hadden we voor de bezoekers een leuke kerstattentie die erg werd gewaardeerd. Natuurlijk stonden we er niet alleen om leuke dingen uit te delen. Net zoals op de jaarmarkt en met praat-op-straat wil Gemeentebelang met deze activiteiten dichtbij en toegankelijk zijn. Het is fijn om met iedereen in gesprek te komen. We krijgen daarbij veel opmerkingen, ideeën en tips. Die zijn voor ons een aanjager om onze taak in de raad zo goed mogelijk te doen.

De komende maanden zul je ons nog meer gaan tegenkomen. Want we willen onze nieuwe actievelingen graag met je kennis laten maken. Want we hebben niet alleen de 50 kandidaten van de kieslijst maar een top 9 die zich extra voor jou wil gaan inzetten in de nieuwe raadsperiode. Maar zover is het nog niet. Voor nu wenst Gemeentebelang je een duurzaam, veilig en zorgzaam Nieuwjaar toe en we hopen je gauw te treffen bij een van onze activiteiten. Wil je ons iets laten weten? Klik op Contact. Of kijk op onze Facebook pagina.