1 april: eerste Praat-op-straatactie van Gemeentebelang (geen grap)

Zoals iedereen weet, gaat Gemeentebelang regelmatig de wijk in om te praten met bewoners over actuele thema’s. Bijvoorbeeld pas geleden nog deden we dat in de wijk rondom het zwembad. We wilden horen hoe men dacht over de toekomst van dit gebied. In de gesprekken hoort Gemeentebelang wat de ideeën en wensen van de buurt zijn en we kunnen die vervolgens gebruiken voor goede voorstellen in de gemeenteraad.

Wij merken dat bewoners het fijn vinden om met ons te kunnen praten over wat hen dwarszit, bezighoudt of waar ze blij mee zijn. Omdat we altijd veel enthousiaste reacties krijgen, heeft Gemeentebelang besloten om voortaan iedereen de mogelijkheid te bieden om zomaar te komen praten. Niet alleen als we in de buurt zijn. Daarom start Gemeentebelang met de actie “Praat-op-straat”. Voortaan is Gemeentebelang elke eerste zaterdag van de maand op het Wilhelminaplein aanwezig van 10:00 tot 12:30 uur. Iedereen kan onder het genot van een kop koffie met ons komen praten. Waarover? Over alles wat je van belang vindt!

Je bent van harte welkom! Onze eerste “Praat-op-Straat”-actie is op zaterdag 1 april (en dit is geen​ grap).

Wist je dat je ook bij interne vergaderingen van Gemeentebelang kunt aansluiten om een onderwerp te bespreken? Regelmatig overleggen we met elkaar en met inwoners in de Boodschap. Neem contact met ons op voor de eerstvolgende mogelijkheid om met ons te praten of kom naar de Praat-op-straatactie op het Wilheminaplein. Meer weten over Gemeentebelang? Kijk eens op onze website www.gemeentebelang.org en laat van je horen.