Gemeentebelang, een team dat klaar is voor de toekomst

Gemeentebelang: klaar om door te gaan.

Op 14-15-16 maart kun je weer je stem uitbrengen voor de gemeenteraadsverkiezingen. De keuze voor Gemeentebelang is een keuze voor lokale politiek, gericht op een sociale en duurzame gemeente voor al onze inwoners.

Samen duurzaam sociaal

Gemeentebelang is een lokale en verbindende partij, onze mensen gaan de dialoog aan over alle onderwerpen die inwoners raken. Gemeentebelang vindt dat we met elkaar door moeten pakken op de thema’s samen, duurzaam en sociaal. Nummer 1 op de lijst, Maud van der Meer, zal zich als lijsttrekker en wethouderskandidaat samen met het team inzetten voor een sociale en duurzame gemeente, zodat we klaar zijn voor de toekomst.

Jong en divers team met ruim 30 jaar ervaring

De top 6 van de kieslijst van Gemeentebelang voor de aanstaande gemeenteraadsverkiezingen

De kieslijst van Gemeentebelang bestaat uit 15 mannen en 15 vrouwen, diversiteit en gelijkwaardigheid zijn voor ons belangrijk. Thomas van Rooij is met zijn 16 jaar de jongste op de lijst, tegenover Ciscka Vonk-Milani van 86! Alle generaties zijn bij Gemeentebelang in goede handen. Bij Gemeentebelang vind je maar liefst 3 kandidaten onder de 35 in de top 6. Jorn Hofsteenge (29) op nummer 6, Maarten van Haperen (34) op nummer 2 en Maud (32) op nummer 1. Samen met Francesco Beterams (51), Guido Koenen (52) en Johan Manders (63) zorgen we voor een toekomstgericht geluid in de gemeenteraad. Hiermee breekt Gemeentebelang de trend van steeds ouder wordende raadsleden.

Klaar om door te gaan

In ons verkiezingsprogramma staat de toekomst voor onze gemeente centraal. Met klimaatverandering, de energietransitie, het behoud van zorg en het oppakken van de woningproblematiek hebben we veel om komende periode mee aan de slag te gaan. Kortom, Gemeentebelang staat in de startblokken om door te gaan. Kunnen we op jouw stem rekenen? Meer lezen? Kijk even op onze website of volg ons op Facebook.