Samen werken aan een nieuw verkiezingsprogramma

Gemeentebelang is achter de schermen al druk bezig met de gemeenteraadsverkiezingen in 2018. Daar hoort een nieuw Partijprogramma voor de periode 2018-2022 bij en dat is een hele klus. Een echt lokale partij als Gemeentebelang bepaalt namelijk zelf wat erin moet staan. Waar willen we naar toe? En hoe willen we dat bereiken? En daar heeft Gemeentebelang jou bij nodig.

De afgelopen ledenvergadering is er flink gebrainstormd: wat voor ideeën hebben de leden van Gemeentebelang? Maar we willen ook graag van inwoners horen wat belangrijk is. Wat houdt jou bezig? Wat vind jij belangrijk voor ons dorp, voor onze gemeente? Groen, spelen, zorg, samenleven, cultuur, sport, geld, scholen, verkeer? Noem het maar op. Er is zoveel om over na te denken. Denk je met ons mee?

Bekijk om ideeën voor de toekomst te krijgen ook eens het huidige programma.  En geef je reactie op Facebook of via e-mail.