Wat doen we met de Pieter Breughelhof na het vertrek van de Lidl?

In de gemeenteraad is een gewijzigd bestemmingsplan vastgesteld dat verplaatsing van de Lidl naar de nieuwe locatie aan het Wilhelminaplein mogelijk maakt.

Gemeentebelang wil nu van de omwonenden weten wat er leeft in de buurt en wat men vindt dat er met de Breughelhof moet gebeuren. De direct omwonenden hebben een brief van ons ontvangen met het verzoek ons hun wensen en ideeën te vertellen over deze locatie. Ook wil Gemeentebelang weten hoe er gedacht wordt over de verkeersafwikkeling naar de Wilhelminastraat.

Zoals bij elk project zullen alle ingebrachte ideeën bekeken en besproken worden. Is het idee haalbaar en past het in de omgeving? Op deze manier kan Gemeentebelang een goed onderbouwd standpunt in de gemeenteraad naar voren brengen en verdedigen.

Iedereen werkt er zo aan mee: Waar je woont, moet het goed zijn!

Woon je niet in de omgeving van de Breughelhof en wil toch je je mening geven? Doe dat dan via Contact. Of knoop een gesprek met ons aan. Dat kan bijvoorbeeld  elke eerste zaterdag van de maand tussen 10 en 12 uur  op het Wilhelminaplein tijdens onze Praat-op-straatactie.