Zwemmen in Rijen

Gemeentebelang organiseert thema-avond

Zwembad Tropical in Rijen is een belangrijke accommodatie in Rijen. Veel mensen maken gebruik van dit zwembad. Niet alleen jonge zwemmertjes die proberen hun zwemdiploma te halen, maken er gebruik van, maar ook verenigingen, senioren, jeugd en families.

Het zwembad biedt veel plezier aan iedereen en daarom is het belangrijk dat er een goed besluit wordt genomen over de toekomst van het bad. Nieuw bouwen? En waar dan? Of renoveren? Maar wat mag dat de gemeente dan kosten?

TropicalGelukkig heeft de gemeenteraad een motie van Gemeentebelang aangenomen en dus komt er nu een klankbordgroep. Zo kunnen inwoners en betrokkenen meedenken. Maar in het voortraject over de toekomst van het zwembad horen wij graag de mening van zoveel mogelijk betrokken inwoners. Gemeentebelang nodigt u daarom uit voor een thema-avond in het Sportcafé.

Wij horen graag wat u prettig vindt in het huidige bad, wat u vindt over de toekomst van een zwemaccommodatie en welke plaats volgens u geschikt zou zijn voor een nieuw bad. Uw antwoorden op onze vragen helpen Gemeentebelang om keuzes te kunnen maken.

U bent van harte welkom op donderdag 19 december in het Sport-café bij het zwembad van 20.00 tot 22.00 uur. Inloop vanaf 19.45 uur. Discussieer mee! U kunt uw mening al eerder aan doorgeven door de enquête in te vullen op deze website. De uitslag van deze enquête gebruiken we als basis voor de thema-avond.

Ga hier naar de enquête.