Met een superteam de verkiezingen in

Gemeentebelang:  Onze top 10 met frisse energie en veel ervaring

De afgelopen vier jaren zijn snel voorbij gegaan. Een bestuursperiode waarin veel gedaan en gebeurd is. Gemeentebelang is dan ook trots op de raads- en commissieleden die hard gewerkt hebben om zowel binnen als buiten het gemeentehuis onze kiezers te vertegenwoordigen.

Trots zijn we dan ook dat er veel geïnvesteerd is in sportaccommodaties, scholen en de bibliotheek. Dat er niet bezuinigd hoefde te worden op zorg en ondersteuning. We hebben juist elementen toegevoegd zoals de wijk-GGD’er, de dorpsondersteuner en het team vroegsignalering. De komende jaren worden er honderden huizen gebouwd en we werken hard aan een klimaatbestendige gemeente. En dat allemaal terwijl we een van de goedkoopste gemeenten van Nederland zijn om in te wonen.

Gemeentebelang wil nog meer doen om onze gemeente groener, klimaatbestendiger, mobieler en inclusiever te maken. Onze top 10 van de kieslijst gaat zich daarvoor inzetten!

De top 10 van de kieslijst van Gemeentebelang

Het frisse elan van Jorn, Stefanie, Guido en Maarten zorgt voor nog beter zicht op onderwerpen als inclusie, bereikbaarheid en financiën. Zij zien nieuwe dingen waardoor we alert blijven op alles wat er in onze gemeente gebeurt. Blij zijn we met de ervaring die Johan, Ariane en Francesco inbrengen. Zij zijn het collectief geheugen en weten hoe we dingen echt voor elkaar krijgen. Onze rots in de branding zijn Kees en Henk-Jan, die meedenken met de fractie en commissieleden en adviseren.

De top 10 wordt aangevoerd door onze nieuwe lijsttrekker Maud. Zij is onze jongste lijsttrekker ooit en dat geeft Gemeentebelang weer een nieuw en fris geluid. Met haar humor en nuchtere kijk op zaken durft ze op een eerlijke wijze alles bespreekbaar te maken. Niet alleen met en voor onze inwoners maar ook in de gemeenteraad.  Maud is daarom ook onze fantastische wethouder kandidaat! Je zult nog veel van deze “club” mensen horen en vooral van ons boegbeeld Maud. Wil je eens kennis maken? Kom dan de komende zaterdagen langs als we in de wijk zijn met de I Love Rijen letters. Hou onze Facebook-pagina in de gaten voor de planning. Of mail: info@gemeentebelang.org