Zomeractie: al honderden kleurplaten verspreid!

Afgelopen zaterdag stond Gemeentebelang weer op het Wilhelminaplein voor de praat-op-straatactie. Het is leuk om te merken dat mensen speciaal naar de Gemeentebelangtent komen om iets te vragen, te melden of ideeën aan te dragen. Verkeer, een plantsoen, afval: alles wat bewoners bezighoudt, komt ter sprake. En daar doen we het voor: samen met de inwoners voor een nog gezelliger dorp zorgen.

Maar het hoogtepunt was wel onze zomeractie. Er waren kleurplaten voor iedereen die kleuren wil, vooral voor de kleineren onder ons. Een kleurplaat van een kinderboerderij. Zoals we al eerder zeiden, die kinderboerderij is sneller ingekleurd dan gerealiseerd. En dat is gebleken, want zaterdagmiddag lagen er meteen al een aantal fraai ingekleurde kleurplaten in de brievenbussen van Gemeentebelang. Is je kleurplaat mislukt, of heb je er nog geen gezien? Ga dan naar onze website om een kleurplaat uit te printen. En dan heb je nog de hele vakantie de tijd, want pas op 1 september moeten de kleurplaten binnen zijn.

De bedoeling van de kleurplaat is natuurlijk ook om bekend te maken dat we als Gemeentebelang bezig zijn om mensen te interesseren voor een kinderboerderij. Er ligt al een fantastisch (basis)plan en er zijn al ideeën over een plek, maar we zoeken nog mensen die het plan kunnen waarmaken. Graag met financiële of juridische kennis. En dat moet lukken, want de reacties van veel mensen waren erg enthousiast. Zowel kinderen, als ouders en grootouders zouden het een aanwinst vinden. Gemeentebelang is blij met al die enthousiaste reacties. We hebben al zo vaak gezien dat er mooie dingen ontstaan als mensen er samen de schouders onder zetten.

Gemeentebelang wenst iedereen een prachtige zomer en een fijne vakantie. Dan kunnen we daarna weer uitgerust samen werken aan het nog gezelliger maken van onze gemeente. Want waar je woont, moet het goed zijn! Kijk verder op deze website!

Download hier de kleurplaat