Actieve GB’ers hadden een ‘heidedag’

Gemeentebelang is altijd bezig. Fractie, commissieleden en het partijbestuur zoeken daarom steeds naar mogelijkheden om het nog beter te doen. Om aan die professionalisering te werken namen al de actievelingen van de partij deel aan een zogenaamde heidedag.

De actieve GB’ers zaten niet letterlijk op de hei, maar waren dicht bij huis neergestreken in De Boodschap. De opdracht die ze kregen van coach Peter Weijmer was om met elkaar te ontdekken waar hun motivatie vandaan komt, waar ze er voor elkaar kunnen zijn en vooral hoe ze als team elkaar kunnen versterken en ook kunnen aanspreken.

Een van de eerste opdrachten was om te zien wat de deelnemers eigenlijk van elkaar wisten, zowel privé als zakelijk. Weet je bijvoorbeeld waar de ander niet zo goed tegen kan? En eerlijk gezegd, de deelnemers bleken best veel van elkaar te weten, al kwamen er hier en daar nog wat privéweetjes boven tafel. In ieders leven bleek Gemeentebelang een belangrijke rol te spelen.

Gemeentebelang kan terugkijken op een intensieve maar vooral nuttige dag. Zowel van fractie-, bestuurs- als commissieleden wordt veel verwacht door de partijleden, de stemmers en al die anderen die Gemeentebelang nauwlettend volgen. Op deze dag zijn verwachtingen en houdingen naar elkaar uitgesproken. En met dat al hebben de deelnemers een positieve boost ontvangen om samen nog sterker met Gemeentebelang naar het doel toe te werken: waar je woont moet, het goed zijn!