Gemeentebelang trots op kieslijst met 50 kandidaten!

De gemeenteraadsverkiezingen lijken nog ver weg, maar achter de schermen is al hard gewerkt. Het bestuur van Gemeentebelang is er dan ook trots op zowel een mooi partijprogramma als een flinke kieslijst te kunnen presenteren. Met de woorden van Gemeentebelangvoorzitter Ingrid Scheifes: “We hebben een goed programma en de juiste mensen op de kandidatenlijst!”

In gesprekken met leden, groepen inwoners en professionals heeft Gemeentebelang plannen gemaakt voor onze gemeente. Die staan nu in ons fraai vormgegeven partijprogramma met als titel: “Dit gaan we doen, want waar je woont, moet het goed zijn!” Met dit programma werken we aan de toekomst van onze gemeente. Nieuwe plannen, veranderingen, maar ook vasthouden aan zaken waar we waarde aan hechten en waarin onze gemeente goed is. Met belangrijke thema’s: veilig zijn en voelen, zorgen voor en met elkaar, en een duurzame toekomst als basis voor een nieuwe periode.

Gemeentebelang gaat de verkiezingen van 2018 in met maar liefst 50 kandidaten! En daar zijn we erg  blij mee. Gemeentebelang is als partij dan ook behoorlijk gegroeid. We verwelkomden veel nieuwe leden. We hebben enkele nieuwe commissieleden en een volle kandidatenlijst. Met dit aanbod kunnen we de wisselingen ruimschoots opvangen die na de gemeenteraadsverkiezingen gaan plaatsvinden. Zo’n grote ploeg is niet alleen goed voor de continuïteit, maar brengt ook frisse ideeën. We hebben mensen met verschillende achtergronden en interesses uit allerlei geledingen en groepen van onze bevolking. En wat wij ook erg leuk vinden is dat onze jongste kandidate 17 jaar is en de oudste 82, maar allebei zeer betrokken bij onze samenleving. Gemeentebelang kan mede hierdoor voor de belangen van iedereen in de gemeente opkomen. Kijk op de kandidatenlijst. Er staat vast wel iemand op die je kent!

Je kunt ons programma vinden op deze website of aanvragen per e-mail aan secretariaat@gemeentebelang.org. Heb je liever een papieren exemplaar, laat dat ons dan even weten. En wil je reageren? Ook dat kan via onze website. Laat van je horen, want waar je woont moet het goed zijn! Daar werken we samen aan.