Wat vindt U dat er moet veranderen??

Heeft u ooit met de gedachte gespeeld om wethouder te worden om dingen in onze gemeente te kunnen verbeteren? Heeft u goede ideeën voor onze gemeente en voor Rijen in het bijzonder? Dan krijgt u op de “Rijense mart” de kans om daar iets mee te gaan doen…

Op dinsdag 21 oktober staat Gemeentebelang op de jaarmarkt. U kunt in onze stand volgens de “man-bijt-hondmethode” voor de camera vertellen wat u in Rijen zou veranderen als u wethouder zou zijn. De beste en origineelste presentaties en ideeën worden beloond met een echt “I love Rijen” T-shirt.

Kom dus naar de stand van Gemeentebelang, neem plaats op het “pluche” en vertel uw ideeën. Geen zin om voor de camera te staan? Dan vertelt u ons uw plannen zonder camera. Bovendien kunt u op een grote kaart van Rijen aangeven welke plekken goed zijn en welke plekken aandacht verdienen.

Voor Gemeentebelang is het belangrijk om uw mening te horen, want onze lokale partij vindt: Waar je woont, moet het goed zijn! Alleen met uw inbreng kunnen we daaraan werken. Van u kunnen we horen wat we moeten koesteren en wat we moeten veranderen of verbeteren. Dat is een van de redenen waarom we elk jaar op de jaarmarkt zijn. Daar bent u toch en dus kunnen we uw mening horen.

We hopen u te ontmoeten op de jaarmarkt op dinsdag 21 oktober. Zo kunnen we samen werken aan een nog beter Rijen. Want waar je woont, moet het goed zijn!