Zet je ideeën op de kaart bij ons op de jaarmarkt

Voor Gemeentebelang is de jaarmarkt een van dé plekken om Rijenaren te ontmoeten. We kunnen er op een ongedwongen manier met elkaar praten. Wij horen wat jou bezig houdt. En we gaan daarmee aan de slag. Want waar je woont, moet het goed zijn!

Ook dit jaar staan we er dus weer. Onze enthousiaste Gemeentebelangwerkers willen met je in gesprek. Wat vind jij nu de fijnste plek van Rijen? En welke plek vraagt om veel aandacht? En voor welke plek heb jij leuke ideeën? Wat moet er veranderen?

In onze kraam hebben we een grote plattegrond van Rijen waarop je aan kunt geven wat je met die plek wilt. Als voorbeeld noemen we het Raadhuisplein. Je kunt daar aangeven wat je het liefst zou willen: rechtsom, linksom of laten zoals het is. Of misschien heb je een oplossing voor de kruising Nassaulaan-Vijf Eikenweg. Maar het kan ook gaan om een plek waar altijd rommel ligt of over een gebied waar honden juist wel of niet los mogen rondlopen. Het zou ook kunnen gaan om auto’s die altijd verkeerd geparkeerd staan. Misschien is er een plek die nooit mag veranderen. Er zullen vast veel zaken zijn waar je nu aan denkt. Hou ze vast en neem ze mee naar de jaarmarkt!

Zet je ideeën bij ons op de kaart en vertel erbij waarom en hoe. Gemeentebelang gaat je ideeën bespreken: we kijken wat we ermee kunnen doen. Het kan zijn dat je met ons een extra gesprek wilt of de plek wilt laten zien. We noteren je gegevens en komen naar je toe.

Je hebt nog een week de tijd om erover te denken. En kom dan de derde dinsdag van oktober naar de stand van Gemeentebelang. Geef je mening en je ideeën aan ons door. Zo werken we samen aan een nog betere gemeente. Want waar je woont, moet het goed zijn!