Deel deze zomer met Gemeentebelang en win een zweefvlucht!

Altijd al eens onze fraaie gemeente vanuit de lucht willen zien? Die kans krijg je deze zomer als je meedoet aan de zomeractie van Gemeentebelang. Vorig jaar hadden we al veel succes met Rijen Reist, waarbij mensen vanaf hun vakantiebestemming hun liefde voor Rijen deelden. Dit jaar blijven we in Rijen. Hier valt namelijk zomers ook genoeg te genieten. En lang niet iedereen kan of wil op vakantie of verre reizen maken.

Logo Rijen Air Gemeentebelang

Hoe doe je mee?

Maak een foto van jezelf, je geliefde of (klein)kind waarmee je het ultieme zomergevoel vastlegt. Dat kan overal zijn, in huis, in de tuin of op een andere locatie. Voorwaarde hierbij is alleen dat de foto binnen onze gemeentegrenzen is genomen. Zet deze foto, eventueel met toelichting, op de Facebookpagina van Gemeentebelang onder vermelding van I LOVE RIJENAIR. Vergeet niet onze pagina ook te liken. Twitteren mag natuurlijk ook! @gemeentebelang met #iloverijenair

Hoe lang loopt deze actie?

Je kunt de foto’s plaatsen tot eind augustus. Daarna wordt uit alle inzenders een winnaar geloot, die een zweefvlucht aangeboden krijgt door Gemeentebelang.

Geen internet of geen Facebook-account?

Geen probleem. Er is vast wel een vriend, buur of kleinkind die jou hierbij behulpzaam wil zijn en de foto op onze pagina wil plaatsen.

Zijn er nog andere prijzen te winnen?

Jazeker! De komende zes weken maak je iedere week kans op het zeer gewilde witte I LOVE RIJEN T-shirt, door op Facebook onze pagina te liken en te delen.

Redenen om niet mee te doen?

Die kunnen we echt niet bedenken, dit mag je gewoon niet missen. Gemeentebelang wenst ieder op zijn manier een heel fijne zomer!