Gemeentebelang verwelkomt Guido Koenen als commissielid

Gemeentebelang verwelkomt een nieuw commissielid. In de laatste raadsvergadering is Guido Koenen beëdigd. We zijn verheugd dat hij zich voor Gemeentebelang wil gaan inzetten en Guido stelt zichzelf dan ook graag aan je voor:

In 2005 ben ik voor het eerst in Rijen komen wonen. In de periode van 2015 tot en met 2018 hebben we vier jaren in Italië een appartementencomplex gehad. Toen we besloten om weer terug naar Nederland te gaan was het voor ons helder dat we weer terug wilden naar Rijen. Samen met mijn vrouw en twee dochters voelde de terugkeer naar Rijen weer als een warme deken.In het dagelijks leven ben ik actief als Commercieel Technisch adviseur voor plaatmaterialen. Ik houd van de omgang met mensen, luisteren en betrokken zijn bij hetgeen er reilt en zeilt in mijn directe omgeving.

Maud van der Meer speldt het GB speldje op bij Guido Koenen

De jaren in het buitenland hebben mij helder gemaakt dat het gras altijd groener lijkt bij de buren, maar dat ook daar dorre plekjes inzitten. Dit is voor mij de drijfveer om als commissielid actief te zijn. Niet aan de zijlijn staan maar ook daadwerkelijk een bijdrage leveren en meewerken aan onze samenleving.Ik heb bij Gemeentebelang vanaf het eerste moment een goed gevoel gehad. Ik vind dat gemeentepolitiek los staat van landelijke partijprogramma’s en dicht bij de mensen moet staan. Zichtbaar en aanspreekbaar moet zijn en bovendien helder en duidelijk moet communiceren. Dit vind ik bij Gemeentebelang.

Guido gaat zich namens Gemeentebelang inzetten voor de commissie Middelen. Maar zoals hij zelf ook al vertelt, Guido is een echt mensen-mens dus spreek hem gerust aan als je hem tegenkomt. Heb jij ook zin om een bijdrage te leveren aan via een commissie? Het is leuk om op deze wijze betrokken te zijn bij alles wat er in onze gemeente gebeurd en er ook iets mee kunnen doen. Mail dan gerust naar info@gemeentebelang.org.